niedziela, 17 listopada 2013

Sunny moments

Hi,
Dawno nie było stylizacji ze spódniczką, dlatego postanowiłam coś z nią przygotować. Bardzo podobają mi się ubrania w kratę, więc widząc w sklepie rozkloszowaną spódniczkę w taki wzór musiałam ją kupić. Do tego założyłam czarny sweterek z tamtego sezony i gotowe. Nie musiałam długo się zastanawiać, czasami te najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moją stylizacja, tak jak mi :)





















sweter - Mohito,
płaszcz - Reserved,
spódniczka - New Yorker,
buty - New Look,
kopertówka - C&A,
kolczyki - Medicine. 

6 komentarzy:

  1. okulary nie pasuja ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz być obrzydliwie bogata skoro masz tyle fajnych rzeczy. Ale nie mówię, że to źle :) Idź na pączki, chudzinko :)
    I, błagam, usuń kody obrazkowe ;)
    ~F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe bo ktos ma wiecej ciuchow to jest obrzydliwie bogaty? To kim jest dla Ciebie czlowiek ktory ma stacje benzynowa ? Szejkiem. I mi sie podoba bez paczkow. Zle radzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, tu jest funkcja "odpowiedz". Skorzystaj z niej, bo nie wiedziałbym do kogo mówisz. Po drugie, jak ktoś przez kilka dni dodaje kilka postów ze zdjęciami, na których są rzeczy widoczne przez szybę w sklepach, a ja widzę ich cenę... nie mogę uwierzyć, że studentkę na to stać. To moje zdanie.
      Po trzecie, jeśli chodzi o pączki, to nie jest dobrze, jak ktoś ma dwadzieścia kilka lat i jest lżejszy od mojej dwunastoletniej siostry, która waży 55 kg. A to po Tobie, kochana, widać że jesteś leciutka :)
      ~F.

      Usuń
  4. Mnie zadne funkcje nie interesuja. I sie nie interesuj cudzymi ciuchami. Patrz na swoje! Jakie w ogole stwierdzenie... nie jest dobrze jak ktos ma dwadziescia kilka lat i jest lzejszy od mojej dwunastoletniej siostry heheh Ty w to siostry nie mieszaj hehe a kochana to pisz do Swojej dziewczyny moze znajdziesz sobie taka co wazy 155 hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miej trochę szacunku, nawet dla osób których nie znasz, hehehe. I dla Twojej wiadomości, nie mam dziewczyny, tylko narzeczoną. Po co ja tracę czas na pisanie tego? Hehehe

      Usuń