wtorek, 12 listopada 2013

First month

Hi,
 Dzisiaj mój blog obchodzi mini urodziny :) Pierwszy miesiąc już za Nami. Deceptive-style przez ten czas miał 5317 wejść. Dziękuję, że byliście ze mną przez ten czas, mam nadzieję, że miło go tu spędziliście. Będę starać się dawać więcej postów związanych z czasem wolnym i pokazywać Wam nowe ciekawe miejsca. A teraz pokaże kilka zdjęć, na których widać co działo się przez pierwszy miesiąc :)




W odwiedzinach u siostry- pokój obok :)




 Z moją siostrą (jednym z fotografów )
















Bo atakują mnie gałęzie :)

 Świąteczny prezent- bo ja kooocham święta :)

Chciałbym jeszcze podziękować wszystkim tym, którzy mi pomagają ( kochanym fotografom, grafikowi za baner, oraz Panu od noszenia butów ( który zabiję mnie za to, jak go właśnie nazwałam :) ), ludziom, którzy mnie wspierają oraz kibicują. No i oczywiście osobom, którym zaglądają na mojego bloga. Dziękuję Wam wszystkim :*

3 komentarze:

  1. Oddany fan ;) gratuluje pierwszego miesiąca i życzy jeszcze wielu równie albo i bardziej owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, gdzie kupiłaś czekoladę Wonka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladę dostałam, została przywieziona ze Szkocji. Niestety w Polsce nie można jej kupić. Mam nadzieję, że jednak jeszcze pojawi się u nas :)

      Usuń