piątek, 15 listopada 2013

Layers

Hi,
Na zewnątrz jest coraz zimniej, więc i stylizację muszą być cieplejsze. Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw ,, na cebulkę". Mimo, że kurtka którą miałam na sobie nie była zbyt gruba, pod nią miałam ciepłą bluzę i dodatkowo koszulę. Do tego dodałam jeszcze futrzaną kamizelkę i tak ubrana ruszyłam przed siebie. W takie dni lepiej ubrać kilka warstw ciuchów, gdyż lepiej nas ogrzeją. Buty już widzieliście w poprzednich postach.  Jeszcze nie wyciągnęłam z szafy kozaków, one czekają na prawdziwe mrozy, a mam nadzieję, że niedługo nadejdą :) Póki mogę chodzę w botkach. Mam nadzieję, że podoba się Wam moja stylizacja :)

















bluza - Medicine,
koszula- Bershka,
kurtka - Zara,
kamizelka - Zara Kids :),
 spodnie - New Yorker,
buty - Lasocki,
torebka - House.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz