wtorek, 19 listopada 2013

Black& White

Hi,
Pepitka... To ulubiony wzór znanych, światowych projektantów takich jak Christian Dior czy Coco Channel. Kiedyś był on zarezerwowany tylko i wyłącznie dla eleganckich kostiumów, a także tweedowych płaszczy. Teraz to się zmieniło, wzór ten został przeniesiony na wszystkie części garderoby, od swetrów, do spodni, można nawet znaleźć w sklepach trampki w takim właśnie wzorze. W prawie wszystkich sklepach coś można wyszukać. Ja upolowałam spodnie, przymierzyłam je i oszalałam na ich punkcie. Do tego ubrałam biały, gruby sweterek, czarny płaszcz i gotowe. Byłam bardzo zadowolona ze tej stylizacji, bardzo dobrze czułam się w tych spodniach. A Wam jak się podoba moja dzisiejsza stylizacja?




















sweter - Pull&Bear,
spodnie - Zara,
płaszcz, torba - H&M,
komin - Sinsay, 
buty - Lasocki.

2 komentarze:

  1. wow... ale ty ładna jesteś *-* ... ostatnie zdjęcie najlepsze xD nie ma co chciałaś się w tło wtopić xD ,a tak w ogóle bardzo ładna stylizacja :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. "A Wam jak się podoba moja dzisiejsza stylizacja?"

    Mi pięknoto podoba się każda Twoja stylizacja ;) We wszystkim bardzo ładnie wyglądasz :)

    A co przedstawia to "coś" na ostatnim zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń